Öka effektiviteten och minska kostnaderna med Accessy
Det hybrida arbetssättet är här för att stanna. Kontoret är inte längre en plats för det dagliga arbetet, utan istället en plats för möten, samarbete och innovation.
Fasta arbetsplatser byts ut mot flexibla alternativ som hotdesk, konferensrum och sociala ytor. On-demand-lösningar för skrivbord, laddstolpar, skåp och mötesrum ökar i popularitet.
Men att säkerställa enkel tillgång till rätt lokal, skåp och parkering utgör en utmaning för många kontorsadministratörer. Dagens passagesystem, med dess manuella hantering av kort och taggar, skapar onödigt arbete och extra kostnader.
Med Accessy kan de som behöver åtkomst till lokaler, garage och andra fysiska enheter som skåp eller laddstolpar få behörighet direkt i mobilen. Njut av fördelarna:
Hantera all behörighet på samma ställe
Accessys tjänst erbjuder enkel hantering av behörigheter för fastighetens olika områden. Du kan själv administrera entréer, garage, cykelrum och laddstolpar centralt. Dessutom kan du koppla samman flera kontor med olika passersystem och behålla total kontroll.
Flexibilitet och säkerhet
Dela behörigheter efter ditt företags behov, oavsett om det är för några timmar, dagar eller på obestämd tid. Vår tjänst levereras säkert, med certifiering enligt den högsta säkerhetsnivån (SSF 1075). Du kan även integrera vår tjänst med ditt HR-system för en smidig on- och offboarding av anställda.
Vi finns tillgängliga hos dessa fastighetsägare:
Accessy grundades av framstående aktörer inom fastighetsbranschen och har redan implementerats i flera fastigheter. Vi är tillgängliga hos följande fastighetsägare:
Se hur enkelt det är!
Utforska hur Accessy kan hjälpa dig mot en modern och flexibel arbetsplats. Fyll i formuläret så kontaktar vi dig.